

W 1936 roku Woodbury było jedną z pierwszych firm, które wykorzystały nagość w swoich reklamach. Reklama, znana jako “Łaźnia słońca”, została sfotografowana przez Edwarda Steichena i pokazała nagą kobietę leżącą na schodach po bokach, z plecami do aparatu fotograficznego.
Oklejanie szyb ważny wyraźny komunikat reklamowy
W tekście reklamowano, że mydło Woodbury zostało wzbogacone o “filtrujące słońce”. Wiele gwiazd pojawiło się w reklamach mydła Woodbury.
W perspektywie międzynarodowej, porównanie nagości w reklamie w 2008 roku w Brazylii, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Korei Południowej, Tajlandii i Stanach Zjednoczonych ujawnia, że Chiny i Stany Zjednoczone mają najbardziej demure reklamy, podczas gdy Niemcy i Tajlandia ujawniły więcej kobiecego ciała. Rozebranie męskich ubiorów jest mało zróżnicowane. Oklejanie szyb co jest istotne
Na początku XX wieku psychologowie Walter D. Scott i John B. Watson przyczynili się do zastosowania teorii psychologicznej w dziedzinie reklamy. Scott powiedział: “Człowiek został nazwany zwierzęciem rozumowania, ale mógłby z większą prawdomównością zostać nazwany stworzeniem sugestii. Jest rozsądny, ale w większym stopniu sugestywny”. Udowodnił to techniką reklamową, polegającą na bezpośrednim poleceniu konsumentowi.
John B. Watson, były katedra Uniwersytetu Johnsa Hopkinsa, był w latach 20. uznanym psychologiem. Po wyjściu z obszaru akademickiego zwrócił uwagę na reklamę, gdzie wdrożył koncepcje behawioralizmu w reklamę. Skupiało się to na odwoływaniu się do podstawowych emocji konsumenta: miłości, nienawiści, strachu. Reklama tego typu okazała się niezwykle skuteczna, gdyż odpowiadała zmieniającemu się kontekstowi społecznemu, co doprowadziło do silnego wpływu przyszłej strategii reklamowej i umocniło miejsce psychologii w reklamie.
Oklejanie szyb przede wszystkim jakość materiałów
Albert Lasker: Drukowane materiały sprzedażowe- Chicago, wraz z Nowym Jorkiem, było centrum branży reklamowej w kraju. Albert Lasker, znany jako “ojciec nowoczesnej reklamy”, uczynił Chicago swoją bazą 1898-1942. Jako szef agencji Lord and Thomas, Lasker opracował technikę copywriting, która odwoływała się bezpośrednio do psychologii konsumenta. Kobiety rzadko paliły papierosy; powiedział im, że jeśli będą palić Szczęśliwe Strajki, mogą pozostać szczupłe. Korzystanie przez Laskera z radia, zwłaszcza w kampaniach na rzecz mydła palmoliwego, pasty do zębów Pepsodent, produktów Kotex i papierosów Lucky Strike, nie tylko zrewolucjonizowało branżę reklamową, ale także znacząco zmieniło kulturę popularną.
Lasker zastanawiał się nad tym, czym jest reklama i jak działa. Lasker uważał, że reklama składała się z wiadomości, a informacja to wiadomości, zmienił zdanie, gdy kolega Johnny Kennedy powiedział mu: “Wiadomości to technika prezentacji, ale reklama to bardzo prosta rzecz. Mogę to państwu powiedzieć w trzech słowach: ‘sprzedaż w formie drukowanej'”. Lasker i Kennedy wykorzystali tę koncepcję wraz z firmą Washingher 1900 Co. (później Whirlpool).